1.239 visninger
|
Oprettet:
All Hornet ride... part II {{forumTopicSubject}}
Sidste år blev der lavet et indlæg om en fælles tur... Vi var så nogen der havde staldet honda´erne op... Der blev så snakket om at trille i år i stedet for... Er folk stadig friske på det..?
Hvis folk er friske, kan i skrive navn, by og hvornår det passer bedst... Bliver der stablet noget på benene, må vi finde ud af hvor og hvornår vi mødes og trille en tur...
1: Morten Bülow, Aalborg Sv, kan stort set alle weekender hvis det aftales 14dage før...
/ Bülow...
apr 2010
Følger: 19 Følgere: 18 MC-er: 1 Emner: 45 Svar: 196
jun 2008
Følger: 25 Følgere: 20 MC-er: 3 Emner: 18 Svar: 245
apr 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 24 Svar: 28
apr 2010
Følger: 19 Følgere: 18 MC-er: 1 Emner: 45 Svar: 196
Richard A, Kastrup(KBH), fri alle weekends til Nov 1(2-day køretur...no problemo)
JYLLAND RUNDT ...JYLLAND RUNDT.... JYLLAND RUNDT...komme nu alle samme.
All Hornet ride... part II