1.019 visninger
|
Oprettet:
Tur søndag kl. 11.00 {{forumTopicSubject}}
Hej Gutter og Tøser
Jeg laver en tur til Karresbækminde imorgen søndag.
Det bliver en hyggetur, med fokus på det sociale.
Tempoet bliver så alle kan være med.
Jeg glæder mig til at se mange på Roskilde Havn kl. 11.00
jun 2005
Følger: 54 Følgere: 51 MC-er: 1 Emner: 245 Svar: 1.671
apr 2006
Følger: 36 Følgere: 32 MC-er: 2 Emner: 106 Svar: 1.084
Ses
maj 2007
Følger: 55 Følgere: 58 MC-er: 5 Emner: 110 Svar: 1.746
apr 2006
Følger: 36 Følgere: 32 MC-er: 2 Emner: 106 Svar: 1.084
sep 2006
Følger: 44 Følgere: 48 MC-er: 4 Emner: 47 Svar: 505
I er lige kommet fra ferie og er derfor flade.
Thomas brugte pengene på benz til amerikaner bilen torsdag og er flad.
Og jeg er bare lidt nærig.
Alle disse ting tilsammen = ØKOTUR LOL
jun 2005
Følger: 54 Følgere: 51 MC-er: 1 Emner: 245 Svar: 1.671
Tur søndag kl. 11.00