{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.213 visninger | Oprettet:

lidt hjælp til forgaffel {{forumTopicSubject}}

er på vej iggennen en lang desværlig rejse med skat og hvad der er rigtig på min harley og hvad der ikke er og lige pt er jeg strandet ved min forgaffel
mit problem er at jeg ikke kan finde ud af hvad den hedder/hvad det er for en forgaffel ???
og så skal jeg ha fundet ud af om det er en orginal harley forgaffel eller ikke jeg har ladet mig fortælle at det er en forgaffel til hvis man køre med sidevogn og at det er derfor man kan stille den i grader men om det er rigtig eller ikke ved ejg ikke da jeg ikke kan finde nogen oplysninger om den
håber der er nogen kvikke hoveder der kan gi mig en hjælpende hånd så jeg kan komme vidre i min sag


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lidt hjælp til forgaffel
  • #1   25. aug 2011 står der ik shova på indersiden af underbenene....
    syntes det ligner en original gaffel fra en nyere model harley


  • #2   25. aug 2011 broerne ser også originale ud, er den nederste bro ik en original bro der kan lægges ud ved hjælp af en bolt der kan flyttes (tror den er lagt lidt ud).... og så ser inderbenene lidt længere ud end original

  • #3   25. aug 2011 jeg kan ikke se noget nogen steder og det værksted han kan heller ikke lige men hvis der er nogen der har et link eller ved noget så vil vi meget gerne vide det ellers er jeg tvunget til it sætte en anden gaffel på den

  • #4   25. aug 2011 prøv at søg på billeder af ældre fx´er... og så skal du kigge efter den bule der er rundt om underbenet der hvor skærmen sidder fast, og i toppen er der bolte ind i siden på broen.... ser lige om jeg kan finde et link til noget

  • #5   25. aug 2011 du har helt ret i hvad du siger men jeg har ikke kunne finde hverken billeder eller oplysninger om det nogen steder og skat siger at det ikke har noget med en harley forgaffel at gøre så ville være rigtig kanon hvis man kunne finde et billede og en lille smule tekst som dok til at det er en orginal harley forgaffel for så skal jeg ikke betale afgift af den da der står der er betalt afgift af orginal forgaffel der står bare ikke hvad det er for en gaffel

  • #6   25. aug 2011 snakkede lige med en kammerat og han var sikker på at hvis du kunne flytte den nederste bro med en bolt, så er det en sidevogns bro fra sidst 60 og til midt 80.... og underbenene er fra 84-92... altså original det hele.. og inderbenene er muligvis 2" længere....

  • #7   25. aug 2011 det mener det værksted osse som den holder ved men vi kan bare ikke finde noget dok på det nogen steder
    hvis jeg bare kunne få fingere i det så var problemet løst
    jeg har søgt nettet tyndt så godt som jeg nu kan
    men jeg har intet kunne finde jeg har ikke engang kunne finde et billede af en orginal cykel med sidevogn hvor den gaffel den sidder på så jeg har lidt panden mod en mur lige nu synes jeg
    hvis ikke jeg finder ud af noget så skal der en ny gaffel på og det vil jeg være lidt træt af


  • #8   25. aug 2011 kan du ik prøve at ringe til sønke ved inside... han ved alt om sådan noget... og er helt sikkert frisk på at hjælpe smiley

  • #9   25. aug 2011 jo det kunne være jeg skulle gi han et ring for ville være lækkert hvis det lykkes at kunne beholde den på cyklen jo

  • #10   25. aug 2011 det kan det helt sikkert, og er sikker på an han ved lige nøjagtig hvad der skal gøres... ellers giv mig et kald.. min kammerat er udlært harley mekaniker og roder rigtig meget med gamle modeller og ved næsten alt... hvis sønke ik kan hjælpe imorgen, så siger du til... så giver jeg lige ham et kald igen

  • #11   26. aug 2011 så er forgaflen reddet rigtig mange tak for hjælpen
    rigtig godt med hurtig hjælp
    mange tak


  • #12   26. aug 2011 det var godt smiley

  • #13   26. aug 2011 jeps pj sendte mig et part nummer på den så nu har vi fundet den og den er orginal det er helt super

Kommentér på:
lidt hjælp til forgaffel

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce