{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
701 visninger | Oprettet:

Lidt Hjælp til Fzr 600R {{forumTopicSubject}}

Hej Allesammen.

Jeg vil høre om der skulle være en venlig sjæl herinde, der kunne have tid og lyst til at kigge lidt på min Yamaha Fzr 600 R 1994.

Jeg har lige fået den hjem, den har ifølge tidligere ejer stået stille i noget tid. Den har 2 ting som jeg rigtig gerne vil ha kigget på.

1. Når jeg bremser med for bremsen. “Hopper” det rigtig meget. Og siger en mærkelig lyd.

2. Når den har kørt lidt tid og er blevet varm, vil den ikke ned i Tomgang igen. Den står mellem 2500-3000 omdrejninger. Hvis jeg så slukker den, og starter med det samme igen. Så står den fint i tomgang. Men så efter lidt tid stiger den af sig selv igen. Hvilket leder mig til i problem mere. Der sidder et kabel med en går jeg ud fra tomgangs skrue, helt ude ved kåben i højre side. Men tror simpelthen det er groet sammen. For jeg kan ikke dreje på den. Så det vil jeg også meget genre have kigget på.
Og så ellers bare lige ha den kigget igennem. Og evt må du meget gerne køre en tur på den, for lige at se om du kan høre/mærke om der er andet der skulle være galt.

Så er der en venlig sjæl herinde, i nærheden af 8723 løsning. Med lidt tid i overskud. Så vil det bare være fedt. Kontakt mig gerne på 22479560


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lidt Hjælp til Fzr 600R
  • #1   7. jul 2021 Er der ikke et mærke/aftryk fra bremseklodserne på skiven, fra den tid den har holdt stille.
    Mht tomgangen kan det da godt være justering, fåes der ikke en Haynes manual til sådan en???
    Ved absolut ikke alt om den slags men er der en blande skrue til at bypasse tomgangsluft/blanding på sådan en??? Det kunne så være noget at rense/justere der måske???
    Men der er andre der ved mere om det end undertegnede.


Kommentér på:
Lidt Hjælp til Fzr 600R

Annonce