{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.753 visninger | Oprettet:

hjælp til forgaffel {{forumTopicSubject}}

er på vej iggennen en lang desværlig rejse med skat og hvad der er rigtig på min harley og hvad der ikke er og lige pt er jeg strandet ved min forgaffel
mit problem er at jeg ikke kan finde ud af hvad den hedder/hvad det er for en forgaffel ???
og så skal jeg ha fundet ud af om det er en orginal harley forgaffel eller ikke jeg har ladet mig fortælle at det er en forgaffel til hvis man køre med sidevogn og at det er derfor man kan stille den i grader men om det er rigtig eller ikke ved ejg ikke da jeg ikke kan finde nogen oplysninger om den
håber der er nogen kvikke hoveder der kan gi mig en hjælpende hånd så jeg kan komme vidre i min sag




Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til forgaffel
  • #1   25. aug 2011 Jeg ved det desværre ikke, men jeg har altid fået at vide at det er en original Harley gaffel med den justerbare bro - Til panheads.
    Det er jo den samme Peter Fonda har på sin Panhead i Easy Rider...


  • #2   25. aug 2011 Jeg har lige søgt på google, den ér original !

    Part nummer: # 56129-50
    Original del 50 til 59 - FL, FLH

    Prøv evt. selv at søg på "OEM Harley 50-59, adjustable trees" eller lignende.
    Jeg har ikke lige nærlæst en masse, men der er et sted hvor der står til sidecar, så det er nok ikke helt forkert hvad du har hørt..

    Den ser jo sådan ud med de originale "cover":
    http://www.kandgcycles.com/images/P/24-0550.jpg


  • #3   26. aug 2011 super mange tak det har jeg sendt vidre til det værksted hvor cyklen står
    så ender det vist kun med at jeg skal betale afgift for motoren selv om nummene er de rigtige som står i alle papire så vil de ha det skal være en panhead motor der sidder på cyklen
    det er jo kun bunden der er en panhead toppen er jo schowel så der kan vel kun blive tale om at betale afgift af en halv motor


  • #4   26. aug 2011 så er forgaflen reddet rigtig mange tak for hjælpen
    rigtig godt med hurtig hjælp
    mange tak


Kommentér på:
hjælp til forgaffel

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce