{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.076 visninger | Oprettet:

motor justering {{forumTopicSubject}}

hej går og overvejer om jeg skal få lavet en motor/karburator justering på min cbr bare for at se om det hele står som det skal den køre helt uporklagligt det eneste der er at den kan godt være lidt langt henne at hente hvis den har stået stille i længre tid men jeg er kommet frem til at jeg skal give fuld choke og holde snitterne HELT væk fra gassen så mit spørgsmål er bare er det pengene vær og er der nogle som har en CA pris på sådan en just og evt hvor i nordjylland man kan få det gjort?
mvh carsten


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  motor justering
  • #1   22. nov 2011 Da det nok er længe siden dine karburatorer er blevet synkroniseret, vil du garanteret mærke en forbedret/lettere motorgang i tomgang og de lave omdrejninger efter en synkronisering.

    Synkroniseringen vil også give et billede af om dine ventiler står nogenlunde, da det vil være umuligt at opnå en god synkronisering, hvis ventilerne ikke står nogenlunde.

    Mht din startprocedure når cyklen har stået stille længe, så er det den eneste helt rigtige måde at gøre det på....snitterne HELT væk fra gassen smiley


Kommentér på:
motor justering

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce