Harley Forum

Harley Forum

Medlemmer: 339
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
1.197 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Forsikring. Forsikring.

Jeg har forsikret ved topdanmark, og har egentligt været godt tilfreds på trods af at jeg skulle køre med den her satelitovervågning.
Jeg er efterhånden blevet lidt træt af top danmark, da de har hævet prisen de sidste 3 år.
Og egentlig også træt af at jeg konstant skal ha en oplader på konstant, på grund af denne overvågning.
Jeg går og overvejer at skifte til Harleyklubbens forsikring på en 7 måneders periode, der kan jeg spare næsten 2 klik om året.
Men hva er jeres erfaring med klubbens egen forsikring, har i haft noget bøvl med dem, og er i træt af i kun kan køre 6-7 måneder kontra 9 i topdanmark?
Det der nok tiltaler mig mest udover pengene, er at de kan nøjes med abus skivebremse lås, og ikke andet pjat.
Mvh. Mads

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.
  • Havearbejde 900 kr.
  • Hækkeklipning 1.200 kr.
  • Opsætning af gardinstang 500 kr.
  • Male to værelser + lofter 2.750 kr.
  • Samle IKEA møbler 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forsikring.
  • #1   14. mar 2012 Jeg har altid kørt i Harleyklubbens forsikring og det har virket upåklageligt for mit vedkomne... de stillede kun krav, ud over den lås du selv beskriver, om et gulv eller væg anker i min garage.
    kører selv 6 mdr. som er fint for mig, men du kan jo selv bestemme hvor mange mdr. du vil have.
    Thomas

• #2   14. mar 2012 Er også udemærket tilfreds, giver 3400 for 7 måneder (1 april):)
    de har en rigtig go service, og er rigtig medgørelige, hvis man vil have noget ændret fra dag til dag... det tog fx ik mange minutter at få en ekstra måned på..

• #3   14. mar 2012 Som de andre siger så kan du fuldstændig selv bestemme hvor mange måneder du vil køre. Jeg kan køre 8 måneder om året og giver ca 4600,- Jeg har kun været godt tilfreds.

• #4   15. mar 2012 Er utrolig tilfreds med med dem. Har selv 8 mdr. Fra 1 marts til 31 okt. Giver kun 3400 for det.

• #5   20. mar 2012 Jeg har ikke haft nogle problemer.. jeg var ude for et uheld 30 okt. 2009 da en klaphat overså mig i et lyskryds, jeg meldte til forsikringen (dengang var det mondux) og sendte den på værksted, fik den lavet og hørte ikke mere til det.. så jeg har kun haft posetive oplevelser med dem.

• #6   20. mar 2012 har lige ringet derover og fået marts med, så jeg er oppe på 8 mdr. det kostede 150kr og var ordnet på 3 min over telefonen... smiley super service

Kommentér på:
Forsikring.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce