1.492 visninger
|
Oprettet:
årets første tirsdagstur {{forumTopicSubject}}
Hej Gutter og Tøser
Tirsdagstur i morgen fra Roskilde havn.
Vi mødes på havnen kl. 17.45......Herefter køre vi en tur på 1 1/2 time og ender på Roskilde havn. Et lille stop bliver indlagt.
1. Michael
aug 2011
Følger: 49 Følgere: 83 MC-er: 3 Emner: 44 Svar: 1.418
okt 2007
Følger: 24 Følgere: 23 MC-er: 4 Emner: 29 Svar: 211
sep 2006
Følger: 44 Følgere: 48 MC-er: 4 Emner: 47 Svar: 505
2. Peter
3. Søren
4. Johnny
nov 2011
Følger: 11 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 24 Svar: 71
apr 2008
Følger: 16 Følgere: 13 MC-er: 1 Emner: 12 Svar: 63
1. Michael
2. Peter
3. Søren
4. Johnny
5. Steven
maj 2007
Følger: 55 Følgere: 58 MC-er: 5 Emner: 110 Svar: 1.746
2. Peter
3. Søren
4. Johnny
5. Steven
6. Sjyp
aug 2011
Følger: 49 Følgere: 83 MC-er: 3 Emner: 44 Svar: 1.418
2. Peter
3. Søren
4. Johnny
5. Steven
6. Sjyp
7. Nick - First timer -
feb 2009
Følger: 25 Følgere: 39 MC-er: 8 Emner: 76 Svar: 1.228
aug 2011
Følger: 49 Følgere: 83 MC-er: 3 Emner: 44 Svar: 1.418
Håber ikke jeg sænkede jer for meget!
Tak for en god tur!
maj 2007
Følger: 55 Følgere: 58 MC-er: 5 Emner: 110 Svar: 1.746
sep 2006
Følger: 44 Følgere: 48 MC-er: 4 Emner: 47 Svar: 505
Fedt at være i gang igen.Første tur hvor BMW ikke var i overtal. Men Sjyp - Din Suzuki er jo en BMW hang-a-round
maj 2007
Følger: 55 Følgere: 58 MC-er: 5 Emner: 110 Svar: 1.746
årets første tirsdagstur