1.341 visninger
|
Oprettet:
tur til Xpedit {{forumTopicSubject}}
Onsdag den 2 Maj mødes vi i Jelling, parkeringspladsen bag højene kl 17.00 - Afgang 17.10 mod Xpedit i Ølgod. Der vil du have mulighed for at se alle de nye lækre modeller, og tilmed prøve dem. Der er tilmelding til arrangementet, og maks 10 pladser. Først til mølle.
Der er et par pladser tilbage.
Tilmelding på: http://www.motorcykeleventyr.dk/54669291
jan 2005
Følger: 162 Følgere: 145 MC-er: 4 Emner: 248 Svar: 5.654
tur til Xpedit