732 visninger
|
Oprettet:
Udskiftning til mudder-ged {{forumTopicSubject}}
Hvaaa, er det meningen at man skal finde en offroader for at komme ud og køre ??
Der er ingen udsigter til vores hyggelige "familieture" i den nærmeste fremtid, og med de mængder nedbør som kommer fra en, til tider skyfri himmel, har jeg sat husky og prilla i kælderen.
Jens du har jo hjulene. Vi andre mangler bare en mc der kan køre "under vand"
dec 2003
Følger: 57 Følgere: 61 MC-er: 4 Emner: 90 Svar: 1.784
Hmm... Jeg har et ekstra sæt mudderhjul til min Husky..
Tænker lidt om vi skulle lave en muddertur en dag (når jeg er færdig med at fikse min Husky)? Så kan Per låne det ene sæt hjul .. så er vi allerede 3 ..
maj 2006
Følger: 26 Følgere: 23 MC-er: 8 Emner: 13 Svar: 307
FRA denne weekend af har jeg en ford transit med plads til 3 pers og cykler - tænker at tage 1-3 dage til harzen og køre hvis nogen vil med !
maj 2006
Følger: 26 Følgere: 23 MC-er: 8 Emner: 13 Svar: 307
apr 2006
Følger: 3 Følgere: 11 MC-er: 4 Emner: 38 Svar: 344
Jeg vil da gerne låne thores hjul hvis vi skal køre skov herhjemme.
Hartzen er vel med motardhjul eller ???
Skal vi tage en pløretur må vi skynde os at aftale det så jeg kan hente/montere hjul på min.
Thore har du plørehjul til din husa ?
Udskiftning til mudder-ged