{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.298 visninger | Oprettet:

Triumph daytona 675, Batteri kolapser? {{forumTopicSubject}}

Triumph daytona 675, Batteri kolapser?


Er der andre der har effaringer med dette?
Jeg havde kørt en tur på godt 40 kilometer og da jeg laver et venstresving igennem et lyskryds, så går lortet ud?
Den smed bare tændingen uden videre.

Da jeg så havde fået cyklen hentet hjem igen, startede jeg den så med start kabler og så startede cyklen fint.
da jeg så tog kablerne fra igen gik der 20-30 sek så gik den ud igen.

Burde cyklen ikke kunne køre på den strøm som den generere mens den er tændt? eller skal batteriet levere???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Triumph daytona 675, Batteri kolapser?
  • #1   17. jul 2012 min erfaring mht biler er at hvis dit batteri er helt færdigt, vil blyflager falde på bunden af batteriet og give en kortslutning mellem + og - pol og du kan ikke køre.Pas på dit ladesystem, det kan også tage skade hvis dette er problemet.Grunden til at du kan starte den med kabler er at du "hvirvler" blyflagerne op et kort øjeblik med "shock" strøm. vh Ruben.

  • #2   18. jul 2012 Ja ok... Batteriet fejler intet...

    men ensretteren var gået i stykker på mystisk vis... det er åbenbart en "barnesygdom" som disse årgange er født med.

    Han har erstattet ensretteren med en anden som også sidder på de helt nye 675'er motorer, så mon ikke fabrikanten har lugtet at der var noget galt med de gamle...
    Lad os håbe den holder... smiley


  • #3   19. jul 2012 Fint du fandt fejlen smiley forsat god sommer . vh Ruben.

Kommentér på:
Triumph daytona 675, Batteri kolapser?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce