1.810 visninger
|
Oprettet:
Tak for denne gang... {{forumTopicSubject}}
Hej alle banditer... Tak for denne gang... Har nu haft min bandit i 6 år og været super glad for den.. Jeg har nu solgt den, og købt mig en BMW K 1200 GT . Så nu skal der køres langture.. Go vinter og kør forsigtigt.. Vi ses måske på landevejen til næste år... Så skal jeg nok hilse på jer... Hilsen Niels
feb 2008
Følger: 10 Følgere: 7 MC-er: 4 Emner: 12 Svar: 125
Håber vi ses på landevejene.
okt 2004
Følger: 10 Følgere: 5 MC-er: 4 Emner: 1 Svar: 56
Hav en god vinter
Vh Niels Chr.
sep 2007
Følger: 9 Følgere: 7 MC-er: 3 Emner: 8 Svar: 18
feb 2011
Følger: 6 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 137
mar 2005
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 3 Emner: 7 Svar: 442
Jeg beholder nu Banditten i laaaang tid endnu, og hvem ved - måske bliver den byttet med...en anden Bandit
Jeg holder udkig efter den gule vest...
(en stående joke i vores klub, hvor det trods alt er statistisk underbygget; 8 ud af 10 der har den gule vest på, kører BMW)
God vinterferie!
dec 2006
Følger: 7 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 9 Svar: 44
Niels ... Turen går til harzen og Østrig til næste år..
Uffe ... 41 k
Og ja...den kan godt æde asfalt... Men man skal holde godt fast.... Vi ses derude...
Tak for denne gang...