{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.675 visninger | Oprettet:

første tur i år på ktm 525 {{forumTopicSubject}}

Så har herren været ude og køre lidt. Skiftede olie og filter igår og måtte så lige have en lille tur:) Super fedt at komme ud og trille igen det var overhovedet ikke koldt måske fordi jeg glemte det mens jeg kørte. ps min ktm 525 exc vil stadig gerne køre på baghjul og ville meget gerne lave baghjuls udskridninger;) super fed det var en fed start på sæson!!! hilsen jesper den blev selvfølgelig lige vasket da jeg kom hjem så evt.salt kom af


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Rengøring af 187 kvm hus 1.300 kr.
  • VVS nu og her opgave 2.000 kr.
  • Græsslåning 250 kr.
  • ukrudt i forbed, små brosten op, fiberdug på linien af brosten og nedlægning af sten igen 1.170 kr.
  • hækklipning 205 kr.
  • Opgravning og bortkørsel af buskbom og laurbærbuske i bed i forhave. 10.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  første tur i år på ktm 525
Kommentér på:
første tur i år på ktm 525

Annonce