2.445 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
27 Svar
ingen power ingen power
Hej efter min intruder har stået i vinter hi og jeg skulle ud og køre min første tur var den helt død som om den kun har 20 hk der er slet ikke nogen kræfter i den, vi har prøvet at rense karburatorne for skidt og benzinhanen er heller ikke stoppet, nogen der ved hvad der kan være galt? Det drejer sig om en Suzuki intruder vs 700 fra 1987.
PS den kørte fint før den blev sat ind
0 synes godt om
jul 2010
Følger: 6 Følgere: 9 Emner: 72 Svar: 868
Tjekket samtlige dyser m.v. ved gennemlysning m.v.?
Tjekket om der er/var vand i tank.
Tilstoppet tank/benzinfilter ?
tændingssystemet?
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 138 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.198
Er der noget komprefis på den????
Den burde gå pænt nedefra sådan en knallert
apr 2006
Følger: 14 Følgere: 1 MC-er: 7 Emner: 3 Svar: 19
apr 2006
Følger: 14 Følgere: 1 MC-er: 7 Emner: 3 Svar: 19
apr 2006
Følger: 14 Følgere: 1 MC-er: 7 Emner: 3 Svar: 19
jul 2010
Følger: 6 Følgere: 9 Emner: 72 Svar: 868
Min erfaring er at man SKAL være krakilsk med rengøringen, da der ikke skal ret meget til, før lortet stopper igen, og har du ikke tjekket samtlige dyser og renset gange i karb´en er muligheden der stadig for at noget er galt i karb´en.
Jeg forstår bare ikke rigtig det du siger med at den går jævnt både i tomgang og når du kører.
Det er selvfølgelig lidt åndssvagt *S* men det er vel ikke bare sådan, at du har glemt hvor lidt ryk der er i sådan en bette V2´er. Det er jo altså langt fra nogen raket
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 138 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.198
Sådan en er en tunet traktor, der trækker som et æsel fra omdrejning 1001!!!!
Har man prøvet det een gang, så glemmer man det aldrig.
Bortset fra det, kan der snildt være noget i en karburator eller i et svømmerhus, problemer er bare at sådan en i virkeligheden er ti encylindrede med hvert sit karbureringssystem men på en krumtap. Det gør VS-eren god, men det gør den også ekstremt følsom over for den mindste synkroniseringsfejl.
Det lyder blæret, men jeg er nok den mand i dette land, der kender den maskine allerbedst.
jan 2006
Følger: 9 Følgere: 2 Emner: 1 Svar: 159
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 138 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.198
Der KAN være noget, men mon dog - jeg hælder faktisk mere til kondensvand i svømmerhusene
jul 2010
Følger: 6 Følgere: 9 Emner: 72 Svar: 868
Men meget er jo smag og behag. Synes dog 1800´eren er et fint kompromis mellem V2-stilen og at den så også har noget reel kraft at byde på. Den er dog ret voldsom at tomle, når den skal vendes manuelt på grusveje
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 138 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.198
Jeg har både en VS 750 og en honda VFR 1200. Ved 1000 omdr. er der mere rent træk i den gamle VS 750 end der er i den store - kommer man bare over 15-1800 omdr.min. er det noget anderledes. Og har man ikke mærket det, så har man haft en Intruder der ikke er ordentligt synkroniseret - uanset størrelse!
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 138 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.198
Kabelforbindelsen mellem de to karburatorers tomgangsskruer er aldeles håbløs og over-engineered.
jul 2010
Følger: 6 Følgere: 9 Emner: 72 Svar: 868
jul 2010
Følger: 6 Følgere: 9 Emner: 72 Svar: 868
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 138 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.198
Den er en spøjs maskine lige på dette punkt, idet man topunktssynkroniserer den, og så sker der dæleme ting og sager. Den maskinkonstruktion trækker som en lille hest, men den skal stå helt snorlige:-)
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 138 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.198
jul 2010
Følger: 6 Følgere: 9 Emner: 72 Svar: 868
vil det sige du mener 700´eren slår 1400´eren?
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 138 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.198
apr 2006
Følger: 14 Følgere: 1 MC-er: 7 Emner: 3 Svar: 19
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 138 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.198
Det passer med at den kun går på en cylinder - er begge udstødninger ordentligt varme?
apr 2006
Følger: 14 Følgere: 1 MC-er: 7 Emner: 3 Svar: 19
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 138 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.198
apr 2006
Følger: 14 Følgere: 1 MC-er: 7 Emner: 3 Svar: 19
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 138 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.198
Der er kun tænding til den ene cylinder.
Der er kun benzin til den ene cylinder.
- dette kan skyldes at der ikke er et ordentligt vacuum - medførende at denne cylinder ikke får noget at leve af.
Du har med sikkerhed det sidste problem, men du kan også have det første. Kig efter gnist!
apr 2007
Følger: 2 Emner: 5 Svar: 6
Årsag: Dårlig tændrørshætte, så den kun kørte på 1 cylinder det meste af tiden.
Har du tjekket dem ?
Vh
Anders
apr 2006
Følger: 14 Følgere: 1 MC-er: 7 Emner: 3 Svar: 19
apr 2006
Følger: 14 Følgere: 1 MC-er: 7 Emner: 3 Svar: 19
ingen power
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside