{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.511 visninger | Oprettet:

Yamaha R6 Stjålet {{forumTopicSubject}}

Min Yamaha R6 blev stjålet udenfor min lejlighed i Kbh Nv mellem 12-2130 i forgårds.
Hjælp mig med at kigge efter den.
Nrplader: Hs10096
Hvis du ser den, STOP den og ring efter politiet.
Dusør vil Selvfølgelig blive givet!!!

På forhånd tak.
Peter Kjær


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Yamaha R6 Stjålet
  • #1   9. maj 2013 Satan også... lorte tyve svin......

    jeg kikker her oppe i nord sj.... efter den......

    og losser tossen af din mc, hvis jeg ser den . .





    mvh


  • #2   9. maj 2013 God melding!!

  • Anders L
    Anders L Tilmeldt:
    maj 2013

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 29
    #3   9. maj 2013 var den normalt parkeret på Oldermandsvej? fik også stjålet min i går i NV, håber du har kasko i modsætning til mig:(

  • #4   9. maj 2013 er det rigtig!! Ja det er den!! Hvor blev din stjålet fra?
    Nej er i samme båd som dig smiley


  • Anders L
    Anders L Tilmeldt:
    maj 2013

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 29
    #5   9. maj 2013 nedtur. har tit savlet over den når jeg har kørt forbi, bor lige ved siden af på perlestikkervej. min holdt i gården og pludselig hørte jeg den tænde, skyndte mig hen til vinduet og så den køre ud af gården efterfulgt af en grå bmw 5 med sort køler fra start 90 ca. Det er sikkert de samme tyveknægte. håber de får cancer og aids

  • #6   9. maj 2013 Fuck hvor neder!! aner ikke hvordan fanden de har fået min op, de må have brugt en transporter eller sådan noget, da du ikke bare lige kan starten den. og den var låst med en skivebremse lås

  • Anders L
    Anders L Tilmeldt:
    maj 2013

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 29
    #7   9. maj 2013 klamt. Håber de kommer tilbage!
    vi ses på cykelstien m8:(


  • #8   9. maj 2013 Ja, men de er sikkert på vej til tyskland eller polen ! smiley

  • #9   9. maj 2013 Er fame ked af at høre om jeres tab af jeres motorcykler...
    og ked på jeres vegne at i ikke har forsikring på dem...

    til info til jer begge, har jeg taget foto og info og lagt det på min telefon...
    og jeg lover jer, at jeg sparker tossen af jeres mc, hvis jeg møder ham på min vej rund omkring.. og ringer til jer........ det skal ikke koste jer andet en en kold øl....

    fuck alle de tyve svin, de skulle sparkes i deres boller til de krassed af... de svin...

    mvh


  • #10   9. maj 2013 Satans svin smiley
    Holder øje!


  • #12   9. maj 2013 jeg har ikke set noget ligende på så kort tid ! Det da vildt så meget der kan stjæles på få dage. Det må være de samme der gør det. Og sikkert nogen herinde der holder øje. Husk at dække jeres nummerplader til når I tager billeder og få cyklerne opbevaret indendørs....helst til kædet fast til sengen fremover om nødvendigt. Sgu trist..............

  • #13   11. maj 2013 Peter hvilken lås brugte du ? Altså hvilken model skive lås ? Skal nok kigge efter den på Fyn.

Kommentér på:
Yamaha R6 Stjålet

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce