1.538 visninger
|
Oprettet:
Bagdæmper. {{forumTopicSubject}}
Virkelig ingen der har erfaring med nedenstående:
Jeg har en bagdæmper der lækker en smule efter kørsel. Det er en original Showa.
Jeg har læst på engelsk side at den originale dæmper ikke kan reppes. Nogen erfaringer?
Nogen der har andre fabrikater monteret? WP, HyperPro eller Ölins og kan anbefale det ene frem for det andet? Evt sted at handle til god pris?
P.S vi skal snart arrangere at lave et bette SP træf.
Mvh
Rasmus
jun 2008
Følger: 80 Følgere: 61 Emner: 214 Svar: 1.679
jun 2008
Følger: 80 Følgere: 61 Emner: 214 Svar: 1.679
Mvh
Rasmus
sep 2005
Følger: 17 Følgere: 18 MC-er: 3 Emner: 300 Svar: 1.815
jun 2008
Følger: 80 Følgere: 61 Emner: 214 Svar: 1.679
sep 2005
Følger: 17 Følgere: 18 MC-er: 3 Emner: 300 Svar: 1.815
De har dog også deres større Race-modeller med flere justeringsmuligheder hvis man har brug for det.
Min har kombineret rebound og compression, trinløs preload samt den er justerbar i højden.
jun 2008
Følger: 80 Følgere: 61 Emner: 214 Svar: 1.679
Se link:
(link fjernet)
Tænker det er noget ala den du har Lasse?
sep 2005
Følger: 17 Følgere: 18 MC-er: 3 Emner: 300 Svar: 1.815
http://www.nitron.co.uk/products/bike/sport
jun 2008
Følger: 80 Følgere: 61 Emner: 214 Svar: 1.679
Skal nok melde tilbage om det er noget der spiller.
jun 2008
Følger: 80 Følgere: 61 Emner: 214 Svar: 1.679
Det hele stritter på mig når jeg kører nu...
Bagdæmper.