{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ønsker lidt hjælp
  • #2   10. jun 2013 tja
    jacob.
    du får da et tak for ikke at afvise.

    er de fra samme side hmm må lige se efter selv


  • #3   10. jun 2013 satans du har ret.
    måske mine hjerne sæller er ved at finde på plads i morgen så må jeg se at finde camera telefonen fram og tage nogen fra den anden side.


  • #5   10. jun 2013 jeg kan se du er mere hældig med dine køb. ( læs teksten under min BMW )
    at BMW i 1982 kunne lave en mc der er ringer at køre på end min gamle sure suzuki fra 1977 er mig en gåde


  • #7   10. jun 2013 jeg ved ikke om det kan løses.
    men jov som jeg selv plejer at sige hvis den stadig kan starte så kan laves. underforstået jeg ville aldrig selv gå i gang med et af disse projekter hvor man ikke kan se se hvad der er op eller ned.
    jeg tar hatten af for disse folk der renuvere gamle DKV. motor union osv. men selv ønsker jeg en mc der starte og køre.
    ikke fordi jeg ikke kan, men roder med maskiner hver dag så når jeg har fri så har jeg fri.
    ja altså hvis jeg ikke skal rode med en af sønnernes biler ( øøøøøv) ;o)


  • #8   10. jun 2013 tillykke med den nye knallert Ib. Hvad skete lige med den gamle ???

  • #9   10. jun 2013 øv. så lige din tråd om uheld. godt at du ikke kom noget til selv. Håber at du bliver glad for bimmeren selvom du kunne have valgt noget bedre smiley


    profilbillede
  • #11   10. jun 2013 ha ha gert.
    desvære passer billedet for godt.
    damm må sku trene lidt før træffet


  • #12   11. jun 2013 Jeg kører selv BMW R80/7 S. Kører som en drøm, dog med lidt vibrationer. Men det er jo klart med hængepatter strittende ud til hver side. Men de vibrationer du beskriver lyder alvorlige. Jeg tror at du skal søge læge til MC. Enten er der en skæv krumtap eller et leje som lider. For sådan skal en Bimmer ikke køre, den er en glæde og behagelig at køre på. God bedring.


Kommentér på:
ønsker lidt hjælp

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce