{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.655 visninger | Oprettet:

I-bike-cph
I-bike-cph
Tilmeldt:
24. jun 2013
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 15

Stjålet MC fundet igår! {{forumTopicSubject}}

Hej alle.. en lille succeshistorie fra det virkelige liv..
Jeg fandt motorcyklen jeg troede var over alle bjerge igen igår aftes!!

Fik stjålet en MC fra min adresse i København i weekenden, konstaterede at den var væk mandag morgen. Siden da har jeg ledt med lys og lygte i mit lokalområde og alle steder jeg har kunnet støve info op om at der er fundet stjålne MC'er før, har cyklet rundt både om dagen og ud på de tidlige nattetimer..
Har hængt sedler op i alle opgangene i lokalområdet, postet på forums osv.
Onsdag aften tikkede første melding om at den var set i Helsingør-området ind, torsdag formiddag endnu en melding fra en anden der har set den deroppe, godt så, trampepedalcyklen ind i toget og afsted til Helsingør, nu skal der ledes deroppe!

Efter små 4 timers søgning har jeg svært ved at tro mine egne øjne, MC'en står på en parkeringsplads med tænding på og strøm på batteriet. Politiet kommer og jeg kører en lille prøvetur, tilsyneladende kan den stadig køre, sådan nogenlunde i hvert fald, går 4500 omdr. i tomgang og har svært ved at tage omdr. i de høje gear, og har selvfølgelig alle låse smadret og skader på lak og plade der hvor låsene har fået vold..
Er også en flænge i fordækket og sikkert en masse småting der ikke er opdaget endnu, men det lykkedes at køre 30km. tilbage i sikkerhed på maskinen!

Fantastisk glad for at få den tilbage i nogenlunde komplet stand, tusind tak til alle der har været på udkig!!!

God weekend til alle, fredagshumøret er højt her! smiley

PS: Har set på hundredevis af gadeparkerede mc'er de sidste dage, utroligt mange der ikke har låst den ordentligt. Og ja, jeg var selvfølgelig selv en af de tankeløse for en uge siden, men man bliver klog af skade og jeg er klogere nu.. meget klogere!
Smid en stor kæde rundt om en lygtepæl eller nedløbsrør og/eller tril den ind i en aflåst gård!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stjålet MC fundet igår!
Kommentér på:
Stjålet MC fundet igår!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce