{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.518 visninger | Oprettet:

Bestemmelse af afgift (Udseende) {{forumTopicSubject}}

Hej jeg er efterhånden ved at været et godt stykke med min WR 400, sommeren har ikke været på To hjul kun i værksted. cyklen er pulverlakeret, gearkassen er renoveret fra A-Z, og ledningsnet, ensretter, batteri, Blink, kontakter, er påbegyndt. Mit spørgsmål er når jeg når så langt at den er klar til Syn og Toldsyn og betaling af afgift, vil afgiften så sættes efter udseendet på maskinen altså vil afgiften være lavere hvis man lod være at monterere skjolde på tanken bøjede forskærmen og bukkede bagskærm med en tur på baghjul, eller hvad ved jeg? ville det gøre afgiften lavere. Jeg har nemlig nogle "gejl" ting liggende nye Alu køler, osv osv..

Håber i kan hjælpe!

Mvh // AA


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bestemmelse af afgift (Udseende)
Kommentér på:
Bestemmelse af afgift (Udseende)

Annonce