{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.248 visninger | Oprettet:

blinklys hvor blev du af...?? {{forumTopicSubject}}

På vej hjem fra job idag, forsvandt mit blinklys, kørelys samt lys i displayet. Positionslyset virkede og da jeg tændte for lyset kom der liv i det igen... Både nær og fjernlys. Men ingen blink og lys i displayet, heller ikke når den står i frigear...

Er der nogen her der kender til en løsning... Sikring, løst stik etc...??

Er jo ikke meget for at slippe mit lidt trætte skoleengelsk løs i clymeren...:-)

På Forhånd Tak.

Mvh Kenneth.

PS. det er en vs 800 årgang 93


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  blinklys hvor blev du af...??
  • #1   19. aug 2013 Min lavede det samme med en dårlig stelledning oppe under tanken.
    Det er nok det nemmeste, hvis du laver en systematisk gennemgang, indtil synderen dukker op.


  • #2   19. aug 2013 Der er et eller andet der er løst!

  • #4   19. aug 2013 Der sidde et relææ og nogle multistik på cyklens vvenstre side ved sikringsboxen. Kig lige dine sikringer efter, og pil så multistik fra hinanden og sammel igen, Mon så ikke den ged er barberet

  • #5   19. aug 2013 Har fri på onsdag, så skal jeg have lokaliseret fejlen der... Vil jo gerne en tur på havnen i Roskilde på torsdag...:-)

    Er jo stadigt lidt grøn... Hvornår lukker Bakken?? smiley

    Tror heller ikke det er noget alvorligt med knallerten, bare en lille tidsrøver før løsningen melder sig...

    Tak for indput... smiley mvh.


  • #6   20. aug 2013 Båthornet er også dødt, så det får lige en lille klemme når jeg skal fejlfinde... smiley så er jeg jo ikke i tvivl, når fejlen bliver fundet...:-) c",)

  • #7   20. aug 2013 Det lyder langt væk af forbi delserne omkring sikringsdåsen. Intruderens hornkontakt har det med at irre.


  • #8   21. aug 2013 DER VAR DU....!!!

    Så gik der lige 10 min med at skifte en lille 10Amp sikring, og så er vi trillende igen;-) det kan vist ikke gøres meget billigere:-):-):-)

    Både blink-horn-lys og display er kørende...

    Tak for hjælpen her, super med god dansk vejledning direkte til problemet..:-)

    Mvh Kenneth


  • #9   21. aug 2013 Kenneth:

    Godt du er rullendes igen - Dan kan jo absolut intet have at gøre med dette. Er der noget reelt galt springer sikringen meget hurtigt igen - så skift den, og sker det så igen, så skal di til at lede efter en årsag


  • #11   21. aug 2013 Jeg tror bare at Dan har lidt svært ved at give slip på hans første knallert..;-)

    Imorgen triller jeg en tur til Hillerød, og et sted på vejen rammer jeg 5000 kørte km... Mon ikke garantien snart er udløbet..? :-);-):-)

    Skal bare huske at købe en ny sikring til reserveholderen...

    Eller lige smede een der med garanti ikke kan sprænge...;-)

    Ses vi i Roskilde imorgen???


  • #14   21. aug 2013 Kører fra Jystrup ved Ringsted omkring kl 1800, så regner med at være der senest 1830...

  • #15   21. aug 2013 TV2 vejret siger ingen vind og skyfrit... Det blir en rigtig god dag...

  • #17   21. aug 2013 Vi ses imorgen Dan... God fridag...

  • #18   21. aug 2013 Lad os nu lige holde dyret kørende dagen igennem først. Lykkes det, så kommer jeg.

  • #19   29. jun 2021 Har lige haft samme problem -sikring 2 fra oven signal sprang flere gange troede først det var blinklysene da jeg fandt dårlige uisolerede ledninger ved dem, men da de var væk gjorde den det igen, jeg fandt en hel uisoleret stel ledning ned til sikringsboks der var nærmest smeltet ind i en anden faseledning håber!!! på det er fixet nu det er ihvertfald isoleret .Nærmest alle kabler derned var klistret sammen ? har lyst til at fjerne tapen på hele ledningen og tjekke alt, for derefter at ny isolere på ny.I ved livrem OG seler smil... undervejs fik jeg også skilt styrkontakten af og grundigt renset den ps den har en lille kugle samt jordens mindste fjeder ved højt/lavt lys der er træls MVH.John

  • #20   17. jul 2021 Har stadig ikke fundet synderen! min springer stadig sikringer havde en uge hvor den intet gjorde troede alt var fixet men nej.... jeg er desperat nu.
    Vil gerne have den til en autoelektriker men kan ikke finde nogen der er åben endnu. Var ved house of bikes Michael efter sikringsbox det hjalp ikke. Hans ledningsnet passer ikke på min gamle cykel.

    Jeg finder fejl på elnettet som bliver rettet .F.eks en af de gule faser fra stator var dårlig..
    og hver gang tror jeg nu bliver det lavet men ak nej. Jeg kan ikke finde dette åbne sår som nærmest bløder på elnettet.

    Nu har jeg klippet ledning op til venstre styrknap og mangler en ny gummikappe til den tror jeg skal forlænge ledningen for at få den på ,skal også lige finde en passene først.

    Den har ingen blinklys men jeg er ikke blevet stoppet endnu, så jeg kører cykel med arm/ ben ud til indikering.

    Er der nogen der kender nogen vil jeg gerne komme!!!! iguder jeg er træt af dette. MVH.John


  • #21   23. jul 2021 Endelig fandt jeg synderen til problemet !efter at have tjekket og renset og forlænget blinklys kablet så bemærkede en nabo ( jeg skulle have gået til Louis Nielsen ) mit kabel fra bremselys kontakten på fremflytter sættet så lidt sjovt ud : det kom i klemme når jeg brugte mcliften og begge ledninger var flade og manglene isolering tilligemed så begge kunne muligt gå ind på stellet og kortslutte . Nu er ALT lavet meget bedre og virker.! Støøn.... Jeg kender elnettet grundigt nu!!!!! bare spørg. MVH. John

Kommentér på:
blinklys hvor blev du af...??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce