Aprilia V2, RSV, Falco ,RST

Aprilia V2, RSV, Falco ,RST

Medlemmer: 72
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
837 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Topfart!!! Topfart!!!

Min rsv mille fra 2000 der står som ny og kun kørt 16000km.
Den er helt standard,dog nedgearet med et 16 tands foran.
MEN,,,Hvorfor kan jeg ikke presse den over 260kmt???
Er det normalt,de står jo til 274kmt ifølge fabrikken.Den går ellers perfekt i motoren.
Hvad løber jeres på toppen ad lige vej?
mvh. Thomas

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.
  • Hækkeklipning 2.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Topfart!!!
  • #1   21. aug 2013 Min viser 272 på speedometer med 15 tænder og 190/55 bagdæk.
    Så er der også pres på en Tuono..

• #2   21. aug 2013 er 260 ikke også nok? smiley

Min er godt nok en nyere model, den er opgivet til 285 km/t max. Har haft den oppe på 274 med standard gearingen.. Det går pænt stærkt og der var mere at give af, men det sidste stykke tager satme lang tid at køre ud..

Måske skal du tabe dig lidt smiley hehe

mvh Mathias

• #3   22. aug 2013 Det er i underkanten, min trak altid op til 270 + ... men hvor mange omdrejninger tager den.. og hvilken dækmontering kører du med bagpå?

• #6   23. aug 2013 HAUSABERG.
    Jeg kører med 190/55/17. Så det giver jo en lille fejlvisning.
    Så det kan godt være at det er derfor.
    Med standard gearing synes jeg den har svært ved at trække helt ud i 6 gear.
    Mon det vil give noget i toppen med en udstødning uden katalysator,da der jo er dette på den originale,,,,Hvad med powercommander? Er det værd at smide penge efter?
    Fra 0-250kmt er jeg fuldt tilfreds med,,Men den ikke særlig eksplosiv fra 9000-10500 rpm.men det er vel gennerelt for en V2er?

• #7   23. aug 2013 Synes også min virker tam det sidste stykke, sammenlignet med en R4, men kurver siger at den topper der. Har PC V og originale Akrapovic på min, jeg synes den største forskel ligger i bund og mellemområde, hvor den generelt er mere sprød og frisk på gassen.

• #8   27. aug 2013 husk nu også på at en Aprilia er en af de cykler med mindst fejlvisning, eller faktisk ingen.
    Min viste 270 km/t, og det er vel der hvor en japansk Suzuki viser 290 km/t

Du kan se i min profil og fotos hvad den er monteret med, og JA en power comander er værd at smide penge efter, dog skal du også huske en pænt åben potte og et åbent filter ala K&N.
    Og frem for alt en indruldning.

Kommentér på:
Topfart!!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce