YAMAHA SZR 660

YAMAHA SZR 660

Medlemmer: 24
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.
  • Herregårdssten 45 m2 2.700 kr.
  • Samle ikea pax 2.500 kr.
  • Hjælp til at flytte jord 2.000 kr.
  • Skifte batteri på citroen c4 grand picasso 1.650 kr.
  • Møbelsamling 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Topfart??
  • #1   9. jun 2008 Jeg tror det passer meget godt! Med en lille Italiener i stram læderdragt, krummet helt sammen bag kåben kan den sikkert køre 185km/t. Med en velvoksen skandinav i løstsiddende cordura nok lidt mindre...

Den har jo også kun 5 gear og en cylinder (få omdrejninger) at gøre godt med, så høj topfart er ikke lige det den er bygget til. Til gengæld har den masser af træk i mellemacc. og bunden. I forhold til at den kun har 50hk...

• #2   9. jun 2008 Jeg har droslet min, og kan få min op på 170 i medvind(175 når det så også går nedad), ellers 160km/t, så tror godt jeg kan få min op på de 185km/t den er opgivet til, men er også en bette splejs på 162 og 65 kg. Så er store vikinger sænker jo nok topfaten, i forhold til os små kinesere:)

• #3   9. jun 2008 JL, da kan godt være du har ret i det med udstødningen.. har overvejet jetkit, men der kan man se den lige tager lidt på toppen på et map de har liggende på hjemmesiden.

• #4   9. jun 2008 Har du hørt om nogle der har gjort det? og er det en dyr process?

• #5   9. jun 2008 Tja, tror sgu ikke jeg gider ofre så meget.. og man får jo nok alligevel ikke noget vildt ud af det..
    Men hvorfra har du hørt dårligt om jetkits? snakked med en der havde sat det på en szr, og han sagde det var rigtig godt.

Kommentér på:
Topfart??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce