1.587 visninger
|
Oprettet:
skal vi ikke snart tæske noget asfalt igen? {{forumTopicSubject}}
nuuuuu, altså efter weekenden er jeg klar
maj 2006
Følger: 26 Følgere: 23 MC-er: 8 Emner: 13 Svar: 307
apr 2006
Følger: 3 Følgere: 11 MC-er: 4 Emner: 38 Svar: 344
Min nabo har kørt 2 gange mens jeg har været hjemme (men han er også forelsket og prioritere damer før motard) :-S
Jens har toppakning problemer eller mudder hjul på..
Thore har smadret gerakasen..
Per M. Har bare kørt selv
I er sku sløve.
jan 2012
Følger: 8 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 26 Svar: 210
maj 2006
Følger: 26 Følgere: 23 MC-er: 8 Emner: 13 Svar: 307
Christian - jeg giver lige lyd fra mig i starten af næste uge og så kan vi aftale nærmere !
jan 2012
Følger: 8 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 26 Svar: 210
Skulle jo gerne se hvems 660 der kører bedst
skal vi ikke snart tæske noget asfalt igen?