1.660 visninger
|
Oprettet:
Tilmeldt:
4. aug 2005 Følger: 131 Følgere: 139 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.113
Tur på Søndag???? {{forumTopicSubject}}
hejsa-jeg er så heldig at jeg her i weekenden er vært for en 11 årig julemærkeknajt, der er aldeles vild med at køre MC.
Jeg leger rigtig meget med tanken om at trille en tur med ham og så ende med at sætte ham af på Julemærkehjemmet i Ølsted.
Er der nogen, der skal med????
okt 2011
Følger: 6 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 203
Hvad tid køre du,? jeg tror gerne jeg vil med, hvis bare det ikke regner:-)
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 139 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.113
Det ser ud til, at der er en vis interesse, så i aften leger jeg en tur og et mødested op af jorden
apr 2010
Følger: 32 Følgere: 47 MC-er: 3 Emner: 78 Svar: 757
......... Og jeg kan ikke vælge
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 139 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.113
Vi mødes ved Shell/7-11 i Stenløse kl.15.30
Så har jeg skruet en eller anden tur Nord om sammen så vi ender mellem 18 og 19 ved Julemærkehjemmet i Ølsted. Derfra kan vi så følges indad - lyder det som en ide?
1) +2) på en ged Johannes og Knud
3) Dig?
bare kopier og skriv på:-)
jun 2009
Følger: 27 Følgere: 35 MC-er: 1 Emner: 34 Svar: 336
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 139 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.113
okt 2011
Følger: 6 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 203
apr 2010
Følger: 32 Følgere: 47 MC-er: 3 Emner: 78 Svar: 757
Hehe
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 139 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.113
okt 2011
Følger: 6 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 203
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 139 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.113
okt 2011
Følger: 6 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 203
apr 2010
Følger: 32 Følgere: 47 MC-er: 3 Emner: 78 Svar: 757
Tur på Søndag????