{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  elektronisk tænding
  • #1   12. mar 2014 Det kommer jo lidt an på hvilken model du køber. Der følger som regel en vejledning med.

    Her er een til Crane's HI-4:
    http://www.cranecams.com/uploads/instructions/90004001b.pdf


  • #2   12. mar 2014 Ja det er selvfølgelig rigtigt, så jeg må finde ud af hvad for en model jeg skal købe, foreløbig tak


  • #3   12. mar 2014 Ultimas er god Per, og nem at montere ...

  • #4   12. mar 2014 Vil nu heller ikke anbefale Crane. Min står af når den bliver varm. Vist et kendt problem på dem.
    Ultima, Dyna 2000 eller Daytona Twin Tec model 1005 skulle være ganske gode.


  • #5   12. mar 2014 Tak det er godt at få nogle gode råd

  • #6   12. mar 2014 Jeg kan kun anbefale Crane, har aldrig haft problemer med dem.
    og det bare så nemt at montere dem smiley


  • #7   12. mar 2014 alt elektronik kan jo gå i stykker:

    "Originally Posted by pushrod243
    Ultima pulled thier igntions from thier retail outlet, but they are still selling them through dealers. The reason the pulled them from Jireh is they are having problems. It doesnt say much about their business ethics but does say what they think about the ignition.
    I would use the Crane."

    og fra scottyd:
    "The ignition on my build is acting up, its a brand new Ultima #53-642 single fire kit that came with the module, coil, and wires. It ran great at first but now has developed a problem."


  • #8   12. mar 2014 Der er også sket lidt med Crane efter S&S har overtaget dem.
    Mit er den gamle model i plasthus, som ikke er glad for at blive varm.
    Og det er et kendt problem på dem.

    Så det er sikkert bedre på de modeller man kan købe i dag, da de er i alu hus.


  • #9   13. mar 2014 Det er ikke min erfaring med de gamle Crane, og de har lavet tænding og knaster i mange år, også til biler og dragrace m.m.
    Jeg har install Crane på en del HD efter hånden, og har aldrig haft problemer, det er derfor jeg anbefaler Crane.
    Men som sagt, så kan ALT elektronik gå i stykker


  • #10   13. mar 2014 jeg har også kun gode erfaringer med Crane tændinger , jeg ved at mange glemmer at man også skal skifte tændspole til en 3 ohm når man skifter til elektronisk tænding , det er måske derfor at crane har fået en dårlig rygte

  • #11   13. mar 2014 Jeg har kørt med Dyna 2000i, i ca 7-8 år.
    På min shovel '76.
    Har aldrig haft problemer, men kører ikke de store ture til udlandet.
    Dog var cyklen og jeg til Superrally i tyskland, ingen problemer.
    Jeg skiftede også tændspolerne, det var et kit.


  • #12   13. mar 2014 Altså jeg HAR skiftet min spole til en Crane 3 Ohms, men når skidtet bliver varm, så dør den.
    Og efter hvad jeg kan læse på nettet, så er jeg langt fra den eneste der har det problem.

    Men ja, det er elektronik og det har det med at gå i stykker. Når man tænker på de rystelser og den varme det bliver udsat for der hvor det sidder, så er det nok ikke så underligt.
    Men når min skal skiftes, så bliver det ihvertfald ikke en Crane igen.


Kommentér på:
elektronisk tænding

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce