{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.978 visninger | Oprettet:

elektronisk tænding {{forumTopicSubject}}

nå, problemerne fortsætter i en uendelighed smiley

er det nemt at montere en elektronisk tænding på min honda cb 500t?
kigger på den her

http://www.ebay.com/itm/Dynatek-Self-Contained-Electronic-Ignition-DS1-2-HONDA-/390972212706?fits=Make%3AHonda%7CModel%3ACB500T&hash=item5b07c285e2&vxp=mtr


fik både ny kondensator,platiner og jeg ved ikke hvad igår, og der er INTET der spiller.. er lidt træt, undskyld alle mine sørgelige inlæg, og ikke mindst tak til nix der dagligt kommer med gode input og ideer til hva jeg skal prøve at gøre for at det virker. ved jeg har spurgt dig meget, så foreløbigt tak for din tid, jeg bliver nok ved lidt endnu smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  elektronisk tænding
  • #1   17. jun 2015 Hvis du ikke kan få den til at køre med nye platiner/kondensatore ville jeg nok kigge efter problemet fremfor at montere elektronisk tænding? Der må være noget galt siden det ikke virker ny tænding vil ikke løse problemet

  • #2   17. jun 2015 jeg forstår det bare ikke.
    platinerne står som de skal, den gnistrer på begge tænderør. med tændings pistol, blinker den ud for "f" -"lf"
    det mærkelige er at den avangere mere end de 30* ved de 4000 omdr som skrevet i bogen.
    den trækker som en 2hk plæneklipper, idag vil den ikke starte.

    kompresion : 11bar på begge cyl
    igår efter montering, brændte højre tænderør brun hvid, og venstre kul sort.

    her prøvet at indstille med lampe, og pistol. ved snart ik hva jeg ellers skal finde på.. alt andet ser fint ud og er målt igennem..

    det eneste jeg har prøvet ud over er, jeg så at højre tændspole var sat på venstre platin, og jeg prøvede at sætte det så det var højre/højre. der startede den, men kørte af h til, byttede tilbage her ved middags tid, resultat, nu starter den ik mere.. og der er vel og mærket stadig fin gnist, maser af benzin, kaburator tjekket for brud,revner,skidt bla bla bla.. så hva skal jeg nu finde på.. den kørte jo fint inden den pludselig hakkede som en gal.


  • #3   17. jun 2015 Den kan jeg ikke svare på. Hvis du er sikker på at der er gnist så ved jeg ikke... Men ny tænding vil næppe hjælpe

    Det er ikke din ene karburator der er kommet møg i?


  • #4   17. jun 2015 Har lige haft åbnet. Intet. Græder lidt inden i mig selv

  • #5   17. jun 2015 Jeg tror også det er et karburator problem, for at der ikke er skidt i svømmerhuset kan der nemt sidde en klat i en dyse, af med dem og få dem renset, den skal brænde ens på tændrørene

  • #6   18. jun 2015 Skil og rens dine karburatorer, stil korrekt svømmerhøjde. De skal spilde max før jeg ville rode mere med tændingen.


Kommentér på:
elektronisk tænding

Annonce