{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fælles tur
  • #1   6. apr 2014 Der er snart forårs dag i Thy ? Torsdag i påske

  • #2   6. apr 2014 Folk er gået i stå herinde. En forårs dag i Thy er det med mountainbike cykler?

  • #4   6. apr 2014 SÆSONSTART I THY

    Tiden løber og en mørk vinter er til at se en ende på. Det er snart igen forår og da påsken falder sent i år så skulle der da være mulighed for at komme ud og køre MC uden risiko for vinterføre som det vi var udsatte for sidste år.

    Vi skal selvfølgelig igen have en fælles sæsonstart her i Thy og i år er det igen på Thisted havn og hos MC Stompers det sker.

    Starten går as usual….

    FRA THISTED HAVN , SKÆRTORSDAG DEN 17. April KL.1300


    Der er bestilt godt vejr til dagen så vi bliver rigtigt mange denne gang.
    Det har de sidste år været noget af et tilløbs stykke for folk i Thisted som har taget dette arrangement til sig som et sikkert forårstegn, og der plejer at være rigtigt mange på havnen for at se på motorcykler. Kom derfor i god tid så vi kan lave en flot ”Line up” så der er noget at kigge på for os selv og øvrige interesserede.
    Fra havnen kører vi en fælles tur ud i det smukke forårsklædte Thy, og slutter ca. kl. 1400 ved MC Stompers klubhus på Hundborgvej 122 i Thisted, hvor der kan købes kaffe & kage samt pølser med tilbehør.

    Samtidig er det naturligvis igen tid til at genopfriske gamle bekendtskaber og måske skabe nye blandt de motorcyklister som er kommet til siden sidst..

    Baren vil også være åben hvis nogle i stedet skulle ønske en øl eller vand oven på strabadserne.

    Vi håber at se en masse motorcyklister, såvel kendte som ukendte til denne uforpligtende sæsonstart. Alle er velkomne og har hermed en god lejlighed til at genopfriske gamle minder, møde nye og gamle bekendte og måske lægge planer for den kommende sæson, eller brug det bare som en undskyldning for at trille en tur på MC’en.

    På gensyn i Thisted Skærtorsdag


  • #5   6. apr 2014 haha peter.. nej jeg holder mig ihverfald fa alle cykler der ikke er på monteret motor ! smiley

  • #6   7. apr 2014 En fælles tur kunne ikke være dårlig, jeg begynder på aftenhold i aften, men i weekenderne tror jeg sagtens det kan lade sig gøre smiley
    om ikke andet så ses vi på havnen i thisted skærtorsdag smiley


  • #7   7. apr 2014 Evt er der åbenthus ved Kok mc i Holstebro 1Maj, så er der også lidt at køre efter?

Kommentér på:
fælles tur

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce