1.542 visninger
|
Oprettet:
Mangler der en slange???? {{forumTopicSubject}}
Hey alle
Er ved at gennemgå min mc for denne ujævne tomgang.
Tog den sorte kasse af ( Den som sidder efter karburator ) og kunne se der er en studs på undersiden. Skal der være en slange på den til studsen som sidder under luftfilteret???
Drejer sig om cb400f
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 373 MC-er: 1 Emner: 497 Svar: 11.633
apr 2006
Følger: 19 Følgere: 18 MC-er: 7 Emner: 28 Svar: 167
Mangler der en slange????