{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.393 visninger | Oprettet:

Hilsen fra Florida - I ønskes et godt Tøffetræf! {{forumTopicSubject}}

Kære Tøffere

Først og fremmest vil jeg (vi) ønske jer et godt Tøffetræf. Igen i år er Dorte og jeg forhindret i at deltage. Heldigvis er baggrunden noget mere positiv end sidste år, hvor Dorte blev syg inden træf. Dorte trækker igen på alle cylindre, og såvel olieniveau som benzintilførsel ligger nu indenfor tolerancerne smiley

Selv er jeg i Tampa/Florida indtil medio august. USA er på mange områder et fortræffeligt sted. Klimaet hernede indbyder i den grad til cruising og MC samvær.

Jeg er skrevet op til at leje den nye HD Low Rider, som ifølge rygterne både kan styre og bremse. Det lokale HD Chapter, som er ko-lokeret med Harley forhandleren, har helt naturligt inviteret mig til at køre med dem, hvis jeg skulle få lyst. Ingen fine fornemmelser eller sekterisk isolation her!!

Loven i Florida tillader kørsel uden styrthjelm, og det benytter rigtigt mange sig af. Der cruises med store cubanske cigarer og afslappet tøj. Jeg ser, at diskussionen om kørsel uden styrthjelm kører på de høje nagler i en anden tråd herinde. Til det er blot at sige, at "velfærdssamfundet" som vi kender ikke rigtigt findes herovre. Hvis man vælger, at køre uden styrthjelm, og det værste sker, kommer man selv til at betale under en eller anden form. Derfor tilkommer det ikke andre hverken at dømme eller kommentere motorcyklisters personlige valg.

Det står i modsætning til tingenes tilstand i Danmark, hvor vi allesammen betaler til den fælles kasse, og derfor mener vi har ret til at blande os i hinandens personlige valg og livsstil. En høj pris at betale for vores goder - skulle jeg mene.....

Dorte og jeg fik refunderet vores indbetaling for sidste års træf. Det var vi både rørte og glade for. Jeg overfører i dag 500,- Til Knud, som evt. Kan omsætte pengene til en kop øl under det kommende træf.

I ønskes en god sommer. Jeg glæder mig til at møde nogle af jer i sensommeren. Først skal jeg lige have noget nyt at køre på, men det ordner sig.

Bedste hilsener
Kim + Dorte


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hilsen fra Florida - I ønskes et godt Tøffetræf!
Kommentér på:
Hilsen fra Florida - I ønskes et godt Tøffetræf!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce