{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
997 visninger | Oprettet:

CB400F klar til syn :) {{forumTopicSubject}}

Så er min nyindkøbte 400f endelig klar til syn smiley

Jeg fik skiftet pakdåser i forgaflen, koblingskabel og smidt et sæt avon roadrider på, så nu bliver det skidegodt at få den synet og ejerskiftet imorgen.

I den anledning vil jeg da lige anbefale de dæk. Hold da kaje for en styrevillighed og greb smiley

Så mangler kun i ro og mag at skifte bremsemaster og spejle og få den pudset lidt smiley Hvis nogen mangler et sæt nye bremsebakker, så sig til, for har et sæt tilovers.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  CB400F klar til syn :)
  • #1   14. jul 2014 Har kørt med samme dæk på min CX'er. Ja, de er super gode i tørvejr, men i vådt føre er der rigtig dårlig føling med dem. De havde såmænd greb nok i regnvejr, men det var bare svært at mærke når man nærmede sig grænsen. Havde da et par heldige redninger efter et par forhjulsudskridninger.

  • #2   14. jul 2014 Ja jeg har læst det samme i tests af dem men har prøvet Bridgestone bf 45 før og de var da fine, jeg ville bare prøve noget nyt denne gang smiley Den nye maskine har desværre samme problem som min første 400er med oliesved fra bundpakning. Men det skal lige undersøges nærmere efter flere lange ture.

Kommentér på:
CB400F klar til syn :)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce