{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
897 visninger | Oprettet:

"Gixxer-møde" før Søby. (Forsøg nr. 2) {{forumTopicSubject}}

Hvaaa ? Vil i stadig ikke mødes til Søby-træf ????

De kære Ducati-ejere har fundet ud af at parkere "i flok" derude...
Jeg ka' se at det giver masser af go' snak ejerne imellem...

Skulle vi måske finde ud af noget lignende med vores skjønne Gixxere ?
Vi ku' evt. mødes på den gamle Shell-tank ved rundkørslen i Arnborg kl. 17:30 og køre i samlet flok til træfpladsen.

Næste Søby/kølkær-træf er på Torsdag den 28. August og
vejret ser ud til at blive fint... smiley


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Reparation af plæneklipper (benzin) 600 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 720 kr.
  • Udvendig og indvendig vinduepudsning, 1 plan hus, 16 alm vinduer og 4 store vinduer 800 kr.
  • Tæt rørforbindelse i vandledning 2.000 kr.
  • Opsætning af Velux mørklægnings gardin ( ovnlys vindue ) 750 kr.
  • Installation af 2 pendler 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  "Gixxer-møde" før Søby. (Forsøg nr. 2)
Kommentér på:
"Gixxer-møde" før Søby. (Forsøg nr. 2)

Annonce