{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.256 visninger | Oprettet:

Prissættelse af GK76A {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Jeg går med tankerne om at sælge min GK76A fra 93, da jeg har lyst til at prøve noget nyt.
Der medfølger droslingskit til 34 kW så den ville kunne drosles til det mellem kørekort af de nye.
Af samme grund overvejer jeg heller ikke at syne den før salg.

Der er ingen skavanker ved den, har fået nye skiver og klodser på forbremsen for 7-8000 km siden, kæde+tandhjul skiftet for ca 2500 km siden, har fået stillet ventiler og skiftet bagbremseskiver+klodser for en måned siden.
Derudover er der foretaget normalt vedligehold i form af olieskift osv.
Den har kørt 53.000 på uret, men ifølge tidligere ejer har motoren kun kørt 43.000 - dog ingen bevis her på.

Hvad ville i tro denne vil kunne sælges for, da jeg ikke rigtig kan finde lignende modeller til salg. Jeg købte den selv for 31.000 tilbage i '11, hvor der var lignende modeller i samme prisklasse.
Prisen må gerne afspejle, at den skal synes først, men ellers at den forventes at gå gennem syn og er i god stand.

På forhånd tak, og hvis i har uddybende spørgsmål stiller i bare dem smiley

Mvh Joachim


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Prissættelse af GK76A
  • #1   16. sep 2014 De står til omkring 20.000kr i dag og dem der står til mere var også til salg for 1 år siden smiley den er original og flot, så 25.000kr og skriv bud modtages. Få taget nogen gode billeder samt fremhæv alt hvad der er lavet på den. Kan se der også sidder youshimura udstødning på, for nogen vil dette jo trække op smiley

  • #2   17. sep 2014 Tak for svar, må se om vejret er til den kan blive vasket og pudset i weekenden og så smide den til salg smiley

  • #3   17. sep 2014 Skriv eventuelt at du vil syne den sammen med sælger smiley så kan du få den omregistreret og alt klaret sammen med køber og der er derfor ingen dikkedarer! Køberen føler sig mere tryk da der så kommer en uafhængig tredje part ind smiley

  • #4   17. sep 2014 Men ved du så også hvordan det ville være med omregistrering, hvis den ikke er synet? Der ligger nemlig ikke lige en synshal i nærheden så vidt jeg ved - så jeg forestillede mig egentlig bare at man omregistrerer på nettet og så har køber et par uger til at få synet den.

  • #5   17. sep 2014 Derudover tror jeg egentlig heller ikke den kan blive synet med den udstødning? Den brummer jo lidt, så måske jeg bare selv skulle finde en måde at få den synet inden salg smiley

  • #6   17. sep 2014 Den kan først omregistreres når den er synet. Så alle dage er det nemmest du gør det. Det hjælper desuden med at få solgt den smiley

  • #7   1. okt 2014 Jeg synede den med potten på sidst. Prop en db killer i evt. Jeg havde en universal

  • #8   2. okt 2014 Jeg var lige nede forbi en af synshallerne, de snakkede noget om at der skulle være nogle EU-mærker, eller CE-mærker for at de kan godkende den - men var det bare fordi den larmede så meget?

    For der sidder ikke skyggen af mærker på udstødningen, andet end logoet.

    Jeg prøver at kigge nærmere på en DB-killer smiley


  • #9   2. okt 2014 På den årgang skal der ikke være godkendelse på den. Den skal bare ikke vække naboen om morgenen. Det var hvad jeg fik at vide smiley

Kommentér på:
Prissættelse af GK76A

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce