1.195 visninger
|
Oprettet:
Decals GSXR {{forumTopicSubject}}
Hey folkens,
SKal nok have nye mærker til min gixxer 750K7. Kan se at nogle steder koster de en formue.
Nogen der har erfaring med de billigere fra Ebay;
http://www.ebay.com/itm/SUZUKI-GSXR-FAIRING-DECAL-STICKER-8-PIECE-SET-BLACK-/161542422561?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item259cadc021&vxp=mtr
Skal kun bruge nogle få, da cyklen skal males om og de skal monteres inden de sidste lag klarlak.
jan 2012
Følger: 14 Følgere: 38 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 9.975
maj 2005
Følger: 9 Følgere: 85 MC-er: 2 Emner: 359 Svar: 1.306
maj 2005
Følger: 9 Følgere: 85 MC-er: 2 Emner: 359 Svar: 1.306
Eller det samme kvalitet altid, mere om der er et kendetegn på en ordentlig kvalitet.
Og hvor lange kan de holde når der kommer 3x klarlak på
jan 2012
Følger: 14 Følgere: 38 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 9.975
maj 2005
Følger: 9 Følgere: 85 MC-er: 2 Emner: 359 Svar: 1.306
Det er vel så kun den der bliver slidt.
jan 2012
Følger: 14 Følgere: 38 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 9.975
Uden kan de godt falme temmelig meget i solen ( dem jeg har prøvet )
maj 2005
Følger: 9 Følgere: 85 MC-er: 2 Emner: 359 Svar: 1.306
De skal jo bare være noget der er nemt at monter.
sep 2011
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 8 Svar: 26
jan 2009
Følger: 11 Følgere: 12 MC-er: 1 Svar: 21
maj 2005
Følger: 9 Følgere: 85 MC-er: 2 Emner: 359 Svar: 1.306
Decals GSXR