{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.328 visninger | Oprettet:

Ny Facebook side - M1800r Denmark {{forumTopicSubject}}

Hej med jer,

Ville lige dele med jer, at jeg har oprettet et fællesskab på facebook for M1800r ejere, eller bare folk der interesserer sig for denne cykel. Grunden er at der ikke er nogen anden dansk side på fjæsen for denne - jeg synes den manglede. Kunne være hyggeligt at se og høre fra andre med samme "interesse" og måske enda rulle en tur en gang imellem.
Der må også udføres køb/salg/bytte af relaterede stumper/cykler smiley
Giv den et kig og sign up - the more the marrier!
M1800r Denmark
https://www.facebook.com/pages/M1800r-Denmark/1567335590175911

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny Facebook side - M1800r Denmark
  • #1   9. feb 2015 Hej Ronni
    Godt initiativ, hvad med at melde dig ind i M1800Riders, det er et fællesskab, hvor netop vores 1800 maskiner, hyggeligt samvær (ikke forpligtende samvær) udveksling at tips og tricks er i højsædet. Vi har ikke noget klubhus etc. men mødes til nogle fællesarrsngementer og ellers aftales det ture individuelt

BBH Jørgen

• #2   9. feb 2015 Hej Jørgen,

Har de en hjemmeside eller noget? Jeg var tidligere medlem af en facebook side, der hed noget lignende, men den blev tilsyneladende fjernet! Og synes bare facebook er et meget simpelt medie, hvor hurtig og nem kontakt opnås - derfor er håbet da at der er nogle der vil joine.

Men vil helt sikkert gerne være med i klubben smiley - er du selv medlem?

• #3   10. feb 2015 Ja er selv medlem og har oplevet et fantastisk kammeratskab og en stor imødekommenhed, men det er jo lige som alt andet man får det man selv investere

http://www.m109ridersdk.com

Du kan starte med at oprette dig som gæst og se om det er noget for dig, hvis det er, koster det kr. 300 om året at være medlem.
    Vi bruger hjemmesiden som officiel portal, hvor der arrangeres klubture derudover aftales ture individuelt via sms, Facebook eller ved at ringe sammen

• #4   10. feb 2015 Tak for hjælpen Jørgen

Har meldt mig ind, for lige at se hvad det er for noget smiley

Kommentér på:
Ny Facebook side - M1800r Denmark

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce