1.273 visninger
|
Oprettet:
Sker der noget? {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen.
Er aktiviteten i gruppen gået helt død igen? Skal vi gøre noget for at opretholde aktiviteten eller skal vi helt droppe det?
Jeg tænker at en mulig løsning på at få samlet så mange gsxr 400 ejere under sammen forum ville være en facebook gruppe? Jeg kan godt stå for adminstrator delen hvis der er nok der melder sig på
Hvad siger i?
sep 2007
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 95
jan 2012
Følger: 7 Følgere: 15 MC-er: 3 Emner: 11 Svar: 813
sep 2007
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 95
apr 2012
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 36 Svar: 118
jan 2012
Følger: 7 Følgere: 15 MC-er: 3 Emner: 11 Svar: 813
apr 2012
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 36 Svar: 118
sep 2007
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 95
jan 2012
Følger: 7 Følgere: 15 MC-er: 3 Emner: 11 Svar: 813
sep 2007
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 95
jan 2012
Følger: 7 Følgere: 15 MC-er: 3 Emner: 11 Svar: 813
jan 2012
Følger: 7 Følgere: 15 MC-er: 3 Emner: 11 Svar: 813
jan 2012
Følger: 7 Følgere: 15 MC-er: 3 Emner: 11 Svar: 813
apr 2012
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 36 Svar: 118
Sker der noget?