{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.277 visninger | Oprettet:

Spørgsmål ang. hvinelyd (evt kobling) {{forumTopicSubject}}

Kære alle
Igår blev den lille honda sendt til Aarhus til sit nye hjem. I den anledning havde køber en kammerat med, der var meget usikker angående min maskines hvinen fra koblingen (tror jeg) under kørsel.
Jeg vil derfor gerne spørge hvad den lyd evt kunne komme fra?

Den ene af mine tidligere 400f'er sagde en tilsvarende lyd, og koblingen var normal at trække. Den havde ingen tegn på transmissionsproblemer overhovedet.
Det samme gør sig gældende for denne, bortset fra at koblingen er tung at trække (hårdere fjedre?), men hylelyden er den samme. Der er intet at mærke ved kørsel og den har alligevel kørt 5-6000km under mig, uden nogen anmærkninger.

Køber (Kristian) ville dog stadig gerne have maskinen, da de alligevel vil skille den ad og sætte den i stand.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spørgsmål ang. hvinelyd (evt kobling)
Kommentér på:
Spørgsmål ang. hvinelyd (evt kobling)

Annonce