{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.511 visninger | Oprettet:

Start problemer {{forumTopicSubject}}

Hej intruder folk.
Jeg var ude og køre på min intruder 800, her i foregårs. Og satte den ind som jeg plejer, intet var at mærke eller se. Da jeg så i går morges ville ud og køre en tur, ville den ikke starte, den lavede bare en klikkende lyd som i videoen. Kan nogen have en ide til hvad det kan skyldes?

ps. Der kom helt nyt Varta batteri på, her i februar, og dette har stået med en c-tek lader på længe. Jeg lod også batteriet stå med lader på hele dagen i går. Og da jeg så her for en time siden ville se om den kunne starte, sprang den i gang. Så kørte jeg en tur, valgte at stoppe et sted, (heldigvis oppe på en bakke) slukkede for den og nød udsigten. Da jeg skulle have den i gang igen, var det bare den samme klikkende lyd. Så heldigt for mig, at jeg holdt på en bakketop. Så nu igen problemet er tilbage.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Rodfræsning af 2 buske 1.100 kr.
  • Beskæring og klipning af stor hæk 1.000 kr.
  • Pudsning af vægge i køkken 3.000 kr.
  • Handyman 1.180 kr.
  • Opsætning af gardin 459 kr.
  • Opsætning af hattehylde 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Start problemer
Kommentér på:
Start problemer

Annonce