{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
925 visninger | Oprettet:

Kopi af trå fra Træf {{forumTopicSubject}}

FORFATTER: Thomas E
Skrevet: 30-01-2007 02:32:15

Hej alle GSX-R fans

Jeg har oprettet en gruppe for GSX-R fans/ejere.

Håber der vil komme tilslutning i stor stil, således at vi nemmere kan kommunikere og udveksle erfariinger, løsninger og kontakter mv.

Mvh
Thomas E

----------------------------------------------------------------

FORFATTER: Tommy (Holstebro )
Skrevet: 30-01-2007 16:21:08

lyder som en god ide!!!! er det i denne tråd eller?

--------------------------------------------------------------

FORFATTER: Thomas E
Skrevet: 30-01-2007 20:42:43

Hvornår får du den nye kværn, Tommy?

Jeg kan se at du har kig på en anden udstødning - tjek også lige denne:
(link fjernet)
Se side 22.
Du kan høre den her - godt nok på en Kawa.
http://www.youtube.com/watch?v=zkKPJL8Juvc

Ellers en sprød maskine - og jeg må side at efter danske forhold er det en god pris.
Jeg glæder mig til at se flere billeder af den.

Til alle nye medlemmer:
Velkommen til - jeg håber vi får en masse gode indlæg og evt. en sommerdag kan mødes til et Gixer-træf.

Mvh
Thomas E


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • græsklipning 650 kr.
  • Fjern hvepsebo 500 kr.
  • Hækklipning 1.000 kr.
  • Robotplæneklipper fejlfinding 1.030 kr.
  • Rengøring af vægge og lofter ned i grundrens 3.630 kr.
  • Fjerne hvepsebo under udhæng… Kan nåes fra jorden 840 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kopi af trå fra Træf
Kommentér på:
Kopi af trå fra Træf

Annonce