{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.151 visninger | Oprettet:

Hvad skal vi så med vore ”Tøffedyr” {{forumTopicSubject}}

Der har i vort gruppeforum været en lille palaver om formålet med denne gruppe.

Formålet er ikke klart formuleret, men der tegner sig et meget klart billede. To ting går igen:
1) ET ØNSKE OM AT LAVE ARRANGEMENTER, HVOR VI KAN KØRE OG TRÆFFE HINANDEN.
2) DET FAKTUM, AT VI ”TØFFERE” NÆRMEST FORSVINDER I DET ALMINDELIGE MCG.

Tillad mig hermed at åbne ballet med lidt forslag og ideer:

Fælles Bakkeåbning med opsamling:
Vi kunne samle op ved indfaldsvejene, og mødes i Martin J’s omtalte gård! Hans egen deltagelse var lidt uvis, med ellers kan vi finde et alternativt sted at mødes.

Tur på Vestsjælland:
Claus M har direkte opfordret til dette. Jeg kan kun tilslutte mig, det er en skøn egn!

Fotosession ved Tissø:
Da Susanne N foreslog dettem, var der umiddelbar respons fra flere medlemmer.Lad os da forsøge at tage hende på ordet!

De to sidste kan formentlig kombineres!

Så har vi vores geografi – dybt suk.

De tre foreslåede er mest interessante for sjællænderne, men andre er selvfølgelig meget velkomne til at investere tid og kræfter i deltagelse!

Jeg foreslår imidlertid, at I Jylland forsøger noget tilsvarende – evt. i regioner, og selvfølgelig på Fyn også, Nu er der flere end Gitte 

Til disse formål, kunne det være en god ide, hvis vi gav yderligere etpar personer fra regionerne mulighed for at sende Nyhedsbreve, der rammer hele gruppen – det er jo ikke utænkeligt, at en eller anden øbo havde mulighed for at deltage i et arrangement med sønderjysk kaffebord!

Derfor – medlemmer der er interesserede i dette – skriv til mig, så åbner jeg mulighed for at sende Nyhedsbreve.

Men vigtigst af alt:

Meld ud, hvad du mener om forslagene, din interesse for at deltage, og endelig op med egne forslag.

På forhånd tak for din deltagelse!!!


Mvh

Knud

P.S. Plaver er ikke et skældsord. Det var den betegnelse de Nordamerikanske indianerstammer brugte om officielle diskussioner og møde stammerne imellem.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad skal vi så med vore ”Tøffedyr”
  • #1   4. feb 2007 med tiden, når folk er rystet lidt sammen på ture osv er det jo en mulighed at danne en klub, (ikke nødvendigvis så etableret som de store rygmærke klubber) men måske noget med noget værksteds faciliteter f.eks

    Tøffedyerne MC ---- det lyder sku da godt. smiley

    men tiden må bringe hvad vi har lyst til.. jeg blev da super glad da Susanne N smed en invitation til mig. og glæder mig ihvertfald til vejret er med os og vi kan få kørt nogle ture



  • #2   4. feb 2007 Bravo Susanne!!

    Det værste der kan ske, er jo bare at vi skal lave mere end et arrangement smiley

    By the way: You're a Gem!!!!


  • #3   4. feb 2007 øh...

    Det var da Tissø???


    ...det skrev jeg bare ikke smiley


  • #4   10. feb 2007 Ja, det har jeg da tænkt en del over, og er kommet frem til den konklution,- at dette først og fremmest er min internet-gruppe.
    Nu har jeg været på MCG siden 2004,- og det jeg nyder er, at man her har et herligt forum, hvor man til enhver tid kan logge ind og ud som det nu passer ind i ens hverdag,- ganske uforpligtende.
    I mit område er der en klub, der kører hver tirsdag aften, og den er åben for alle. Og på gode dage (læs varme og solskin) kan der være op til 100 mc,er..
    Det dækker i grunden mit behov for fælleskørsel ganske glimrende,- ikke sådan at jeg er asocial, men jeg nyder nok ligeså meget at snuppe min mc, og helt alene trille en tur når tid og lyst er til det, og ofte ganske spontan.. Så bestemmer jeg også helt selv ruten, og længden på turen.. :))
    Men jeg ville være ked af at undvære dette forum, for her er en helt uvurderlig base af viden, og spørgsmål om ALT ang. mc, og mange mange andre spændende emner.
    Og alle de til tider spændende og sjove diskussioner der har været, og links til alt mellem himmel og jord, det er et fantastisk sted, det vi har herinde.
    Jeg har selv fået rigtig mange gode råd herinde, og håber da at jeg også selv har bidraget med lidt. Og dette forum vil jeg gerne forsætte med at deltage i fremover,- her i min internetgruppe.. :))

    Mvh. Michael.


Kommentér på:
Hvad skal vi så med vore ”Tøffedyr”

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce