1.302 visninger
|
Oprettet:
Stem lige ind {{forumTopicSubject}}
Hej alle.
Er i ikke lige rare at smide en indstemme på den lilla suzuki gs500e
som om et par minutter beder om at blive stemt ind.
Det ville være helt kanon.
Søren
maj 2006
Følger: 18 Følgere: 762 MC-er: 20 Emner: 287 Svar: 1.833
Men ok...når det nu er dig
jan 2007
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 83 Svar: 505
okt 2006
Følger: 30 Følgere: 29 MC-er: 2 Emner: 215 Svar: 554
held og lykke med det !!!!
Stem lige ind