{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.361 visninger | Oprettet:

Test-bænks justering af motor {{forumTopicSubject}}

Jeg blir simpelhen nød til at høre jer andre om det her...

Jeg har sat et Arrow fuld system på min cykel + power comander og der kommer osse KN filter på..2 april hvor jeg har bestilt tid hos Enghave for at få cyklen justeret ind efter de nye modificeringer.

Og så er det at nogen siger at det ikke er nødvendigt hvis man på power comanders hjemmeside kan finde det map der hører til cyklen samt udstødning osv osv.
Er det rigtigt ???

Vil det være penge ud af vinduet at få den total justeret i bænk hvis man har det map ??

Håber lige at der er nogen af jer der har total styr på sagerne der

Hilsen Trolde


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Test-bænks justering af motor
  • #1   23. mar 2007 Hej
    det vil altid være det bedste at få cyklen kørt ind , de er jo aldrig 100% ens ,tror pengene er givet godt ud;-)
    lean


  • #2   23. mar 2007 Hej,

    Ja det er da absolut nødvendigt !!!

    Jeg har selv lige købt powercommander og ignitioncontroler til min 929'er og håber på at få hentet lidt flere heste da jeg nu laver max effekt lige i nabolaget af omdrejningsbegrænser, så nu får den lov at sno sig op på 13.000, så må vi se om det holder ;o)))


  • #4   24. mar 2007 jeg har hentet et map, til min 929 på powercommanders hjemme side, som jeg er fuldt ud tilfreds med, så længe man ikke har leget med knaster, stempler større ventiler, og lign, kan man få 90-95% ud ad deres map, jeg er ligeglad med at den mangler et par heste, hvis jeg kan spare 2-3000 kr.

  • #5   27. mar 2007 Jeg har fået monteret en fuld termignoni og powercomamnder usb3 og filter (hos kj mc)
    han fortalte at han kunne hente 8 heste ved map og hvis jeg skulle have alle 10 skulle den rulles.
    jeg tror den skal rulles næste gang jeg summer forbi rydbergs mc (en tur på 170 km x2) så det spiller max


  • #6   28. mar 2007 Tak for jeres svar - så er det da ikke helt galt at sende cyklen på rullefelt i næste uge ss

    Glæder mig nu til at se hvor meget den kommer til at smide på baghjulet med alt det nye ss


Kommentér på:
Test-bænks justering af motor

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce