1.624 visninger
|
Oprettet:
Nyt læder ? {{forumTopicSubject}}
tro det eller lad være - midt læder er blevet for stort :O)
håber på at kunne finde noget til en pris på ca. 5 K - og ikke i tyskland
nogen der har nogle anbefalinger / link's
feb 2007
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 14 Svar: 331
feb 2006
Følger: 6 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 22 Svar: 212
feb 2007
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 14 Svar: 331
feb 2006
Følger: 6 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 22 Svar: 212
f.eks en jeg overvejer www.mc-bixen.dk
feb 2006
Følger: 6 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 22 Svar: 212
sep 2005
Følger: 28 Følgere: 25 MC-er: 4 Emner: 30 Svar: 259
Jeg så deres dragter på MC messen sidste år, og de så absolut gode ud. Hvis det ikke var fordi jeg lige havde købt, var jeg nok hoppet på deres -25% messetilbud de havde den gang.
Jeg gætter på at de er til at handle med, specielt hvis du går efter de lidt dyrere racerdragter.
maj 2004
Følger: 32 Følgere: 29 MC-er: 6 Emner: 64 Svar: 1.527
Der kan du få en rigtig kvalitets-ko til omkring 4K
dec 2005
Følger: 236 Følgere: 251 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.864
sig til hvis du vil høre mere .
Nyt læder ?