1.429 visninger
|
Oprettet:
Saksild strand {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg har set at der på fredag d. 13 kl 18.30 er et nyt arrangement ved saksild strand, hvor motorcyklister mødes og får en hyggesnak og evt lidt at spise....
Såå... kunne være det var noget nogle ville med ned til...
men skriv hvis i er interesseret !!!!
Christian m
mar 2006
Følger: 59 Følgere: 56 MC-er: 4 Emner: 17 Svar: 323
sep 2006
Følger: 45 Følgere: 44 MC-er: 6 Emner: 31 Svar: 134
sep 2005
Følger: 51 Følgere: 47 MC-er: 7 Emner: 63 Svar: 1.166
jan 2005
Følger: 33 Følgere: 26 MC-er: 3 Emner: 35 Svar: 447
jun 2006
Følger: 155 Følgere: 151 MC-er: 9 Emner: 237 Svar: 1.847
sep 2006
Følger: 45 Følgere: 44 MC-er: 6 Emner: 31 Svar: 134
sep 2006
Følger: 45 Følgere: 44 MC-er: 6 Emner: 31 Svar: 134
jun 2005
Følger: 40 Følgere: 41 MC-er: 9 Emner: 49 Svar: 755
Jeg kan godt komme til prismet til ca, Kl. 17.00 hvis der da komme andre ???
Jimmy K
nov 2004
Følger: 84 Følgere: 83 MC-er: 1 Emner: 90 Svar: 360
jun 2005
Følger: 40 Følgere: 41 MC-er: 9 Emner: 49 Svar: 755
Jimmi B det er jo dig selv der har foreslået 17.00 i denne tråd og 17.30 i en anden, men jeg er der Kl. 17.30 c",)
sep 2006
Følger: 45 Følgere: 44 MC-er: 6 Emner: 31 Svar: 134
sep 2006
Følger: 45 Følgere: 44 MC-er: 6 Emner: 31 Svar: 134
Saksild strand