1.202 visninger
|
Oprettet:
Striben 14/4-07 sjælland {{forumTopicSubject}}
Jeg vil hører hvem der er friske på en tur på striben Lørdag...
Det skulle blive godt vejr.
jeg tager med stor sikkerhed på striben lørdag kl 21 ved ikea(Mc D) i HT
1# MOR
sep 2005
Følger: 60 Følgere: 59 MC-er: 6 Emner: 77 Svar: 628
2# Rune
3# Jesper [Roskilde] hvis gæsterne daffer hurtigt af.
aug 2005
Følger: 55 Følgere: 54 MC-er: 2 Emner: 163 Svar: 4.994
_________
Jakob
jul 2005
Følger: 71 Følgere: 67 MC-er: 2 Emner: 7 Svar: 494
jul 2005
Følger: 71 Følgere: 67 MC-er: 2 Emner: 7 Svar: 494
Striben 14/4-07 sjælland