{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.168 visninger | Oprettet:

Snøft snøft og atter snøft :-( {{forumTopicSubject}}

Jeg kørte på arbejde her til morgen...det regnede selvfølgelig...trist...så nåede jeg endelig frem, kørte stille og roligt inde i gården, fandt mig en plads at stille cyklen, slukkede og stod af.....så skulle jeg til at stille den på centralstøttebenet.....wuuuupti, der smuttede min fod fra centralstøttebenet og den lo på højre side smiley ....blinklys ridset, øverste højre front mindre flækket, nedre højre side ridset, inderskærm højre side knækket, front skærm flækket og sidespejlet også ridset smiley Snøft.....Dårlig start på dagen!!! Det ku ha været værre hvis tanken blev beskadiget!

jeg nøjes med at skifte øvre højre front og inderskærm...resten kan repareres uden problemer.....det var heldigt at jeg havde min gamle sorte org. udstødning på....den er robust og li til at male over herhehe.......men snøft alligevel! smiley Crashpads ku hjælpe lidt hehe.

Mvh Salar....hjæææææælp!!!


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Snøft snøft og atter snøft :-(
Kommentér på:
Snøft snøft og atter snøft :-(

Annonce