{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.331 visninger | Oprettet:

Klasse 6-7 mc`ere bliver forbudt!!!!! {{forumTopicSubject}}

Ikke godt for jer der lige har købt nye racermaskiner :o/
Surt at man skal ha droslet sin nye Fireblade :o/

Tekst taget fra http://www.sporthoj.com/


VIKTIGT! Ett pressmeddelande landade i emailen just som informerar mig om att sportmotorcyklar, alltså vad försäkringsbolagen klassar som klass 7-motorcyklar, kommer förbjudas eller måste strypas ner i effekt från 1 juli. Det är ett ersättningsalternativ för lagförslaget om att föra in en ny trafikförsäkringsskatt för att täcka olyckskostnaderna som tillhör klass 7-hojarna. Nu skall endast endast motorcyklar av högst klass 5 tillåtas framföras på vägen. Frågan är nu om sporthoj.com som sajt behövs längre...? vad ska vi nu göra? 28 April har SMC en kampanjdag över hela landet mot både trafikförsäkringsförslaget och regeringens nya förslag. Kommer du delta och protestera?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • græsklipning 650 kr.
  • Fjern hvepsebo 500 kr.
  • Hækklipning 1.000 kr.
  • Robotplæneklipper fejlfinding 1.030 kr.
  • Rengøring af vægge og lofter ned i grundrens 3.630 kr.
  • Fjerne hvepsebo under udhæng… Kan nåes fra jorden 840 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Klasse 6-7 mc`ere bliver forbudt!!!!!
Kommentér på:
Klasse 6-7 mc`ere bliver forbudt!!!!!

Annonce