SUZUKI GSX-F

SUZUKI GSX-F

Medlemmer: 170
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
1.213 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Sidespejl Sidespejl

Hejsa! smiley

Jeg er så uheldig at min motorcykkel væltede sidst der blæste. Den væltede heldigvis ind i en hæk. Men det ene sidespejl er bleve "helt løst i leddet" Så vil gerne lige høre om der er nogle der ved om mn kan tage spejlet ud så man kan se hvad der er sket der inde. Eller der bare skal et helt nyt sidespejl til? Det koster nemlig omkring 900 kr for et originalt!!!

På forhånd tak for hjælpen!

Kram fra Trine

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Cleaning 205 kr.
  • Rensning af ovn og emhætte 1.799 kr.
  • Klipning af små hække 1.000 kr.
  • Hækkklipning en ydersiden og toppen 1.600 kr.
  • Dækskifte på el-løbehjul 670 kr.
  • Ophæng af billeder - slagbor 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sidespejl
  • #1   29. apr 2007 Det er der hvor "spejlkassen" sidder past på den "arm" man sætter på motorcyklem. Hvis du forstår? Altså i det led man kan bevæge

• #2   29. apr 2007 Okay. Men hvordan kommer man ind til det? Kan man godt tage spejlet ud uden det går i stykker?

• #3   29. apr 2007 Jeg har et højre sidespegl i overskud, min kærste væltede på min mc i fredags så har bestildt 2 nye spegle. Det er den model med 2 bevægelige led, det er dit for 175.- + fragt.

Thomas@erlinord.dk

Skriv hvis det var noget.

• #4   29. apr 2007 Det er ikke det nederste led der er blevet løs. Det er det der er længere oppe. Og har også skruet det af motorcyklen

• #5   29. apr 2007 Har lige haft den nederste bolt af og det er et stykke lukket plastic der oppe. Så kan ikke komme op til det sted det er løst

• #6   3. maj 2007 Synes jeg har prøvet på og dreje det rundt mange gange. Men hjalp desværre ikke. Min mester mener vi skal prøve og varme spejlet op for hvis det sidder fast med lim så kan detvære det løsner sig. Håber det hjælper!

• #7   20. maj 2007 Hey igen!

Vil lige sige mange tak for hjælpen!

Har fået glasset ud ved hjælp af en varmepistil og en violin streng... He he!
    Det var selve "kraven" af plastic indeni der var flækket. Så bøjede en skive så den kunne sidde der i stedet for. Så nu sidder sidespejlet på igen. Er ikke helt så godt som et nyt. Men fungere helt optimalt.

Trine...

• #8   20. maj 2007 hmm, alt det bøvl for et spegl. hvorfor ikke give 350 for et nyt??

Thomas

• #9   20. maj 2007 Til Thomas

Fordi et originalt koster 900 kr. Og de uoriginale er ikke magen til det andet og så skal det også males for at få samme farve som det andet.

Trine

• #10   21. maj 2007 hmm er det et af dem med 2 bevægelige led på??

Hvis det er det så kan de køben uorig. til 350.- Men vil give dig ret i at det måske skal males- smiley

T

Kommentér på:
Sidespejl

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce