{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
943 visninger | Oprettet:

Sikken testkørsel {{forumTopicSubject}}

Nu er jeg endelig ved at være så langt, at jeg kan få indregistreret min GS450'er.

Lige de sidste ting skruet fast, hente prøveplade på motorkontoret (1½ times venten, før det blev min tur).

på med pladen, og så ellers ud og se om det hele duer, ååhh den kører skønt, bremserne virker perfekt.
Den hoster lidt, men den har jo heller ikke kørt en ordentlig tur endnu, det ordner sig nok ! ! !
Lige føle de forskellige ting igennem, og få den op i temp. inden det går ud på motorvejen, man er vel ansvarlig............
Nøj den kører, det er dælme noget andet end min GN250'er, den trækker noget mere, dog hoster den stadig lidt, nå..... nu må man køre 130, det skal da lige prøves, den trækker fint til 120 uden problemer, UPS! ! ! !
Det fik jeg sagt for tidligt, HOST HOST HOST, og nu kan vi køre 80, ikke en klap mere.
Der mangler vist en cylinder et eller andet sted ØV ØV, kigger bagud, nej den ryger ikke, godt, ingen skade på stempel el.lign.
Finde den nærmeste frakørsel, vende rundt mod Odense, hvis nogen er "Tøffedyr" må det være mig lige der, hehe.

Vel hjemme på værkstedet finder jeg så ud af, at der ingen gnist er på kablet til cyl. 2.
Først fjerner jeg hætten, stadig ingen gnist smiley
Af med sæde og tank, finde tændspolen, og ganske rigtigt, kablet kan trækkes let og elegant ud, uden modstand.....
Det skruer jeg da bare i igen, men nej, det er loddet i bunden af spolen, og lodning er gået fra.
Så er gode dyr jo rådne, hvad gør jeg????
Jo frem med nedstrygeren, skære plasten af, ned til lodningen, og så teste om spolen i det hele taget virker, det gør den, rigtig godt endda, flot gnist......
Frem med loddekolben, lodde kablet på, og så ellers få plasten sat på igen med gaffa ;-))
Jeg skal lige love for at den kan starte, kører bedre end den har gjort siden jeg købte den, nu er den vist klar til syn.

Det kalder jeg en testtur.................

Nu vil jeg så lige høre, om nogen herinde kender et godt sted at købe et sæt tændspoler til min maskine??
Jeg vil ikke køre med en "gaffaspole" mere end højest nødvendigt, og kan lige så godt skifte dem begge, så er jeg da sikker der.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sikken testkørsel
Kommentér på:
Sikken testkørsel

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce