945 visninger
|
Oprettet:
Sturup {{forumTopicSubject}}
Nogen der har kenskab til muligheden for at komme en tur på sturup i nærmeste fremtid??
jun 2005
Følger: 54 Følgere: 51 MC-er: 1 Emner: 245 Svar: 1.671
http://www.sydskanesemse.nu/
Ellers er den jo mcg´s banedage 28 - 29 juli, der har väret pladser til salg nogle gange!!!
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=34005
Sturup