1.275 visninger
|
Oprettet:
Fællestur? {{forumTopicSubject}}
Hej Alle (ja vi er ved at være nogle stykker)
Skal vi snart have arrangeret en fællestur til et eller andet sted?
Jeg plejer at være ved skovsøen i odense om torsdagen, så måske der er nogle som vil med en dag??
Vi plejer at køre fra OK-tanken ved Kvickly storcenter i Svendborg. Desværre ser det ud til regn nu på torsdag (d. 14/6), men mon ikke vejret arter sig snart! Lad os se om vi kan finde ud af noget. . .
Steffen J.
dec 2006
Følger: 13 Følgere: 51 MC-er: 4 Emner: 135 Svar: 1.560
dec 2006
Følger: 13 Følgere: 51 MC-er: 4 Emner: 135 Svar: 1.560
Det ser sørme ud til at der er et hul i regnvejret, denne dejlige torsdag morgen. Min kæreste og jeg tager en tur ind til Skovsøen i aften, såfremt vejret stadig er tørt. Vi kommer lidt sent afsted, men hvis der er nogen der vil følges, kører vi fra Aktiv Super (Center Øst) ca kl 19.
Jesper
Fællestur?